Od roku 2015-go w Polsce sprzedane zostało 1.55 miliona sztuk telefonu Huawei P8 Lite. Oznacza to, że 4 procent Polaków (średnio co 25 osoba) zdecydowało się na zakup tego konkretnego mobila. Co ciekawe, ogromna większość tych zakupów pochodzi ze sprzedaży operatorskiej. Stosunek sprzedaży operatorskiej P8 Lite do sklepowej w Polsce wynosi 81:19 (dla porównania, średni stosunek wynosi 60:40). Popularność P8 Lite jest też o tyle dziwniejsza, że w dniu premiery kosztował, jak na mid-rangera z 2015-go, niemało, bo 1099 złotych. Telefonowi pomogła zapewne dobra oferta w ww. sprzedaży operatorskiej. A może my, Polacy, lubimy Huawei za jakieś jego inne zalety? Może P8 Lite uderzył w odpowiednie struny? Dajcie mi znać, jak sądzicie, skąd się wzięła popularność Huawei, a zwłaszcza P8 Lite, w naszym kraju.
Samsung zwiększa produkcję paneli OLED
Galaxy Note 9 może mieć wbudowany w ekran czytnik linii papilarnych