Facebook pozwany do sądu za zawyżanie wyników swojej oglądalności

Agencja Crowd Siren oskarża Facebooka o zawyżanie swoich statystyk średniej długości oglądania formatów wideo. Podobno wyszło na jaw, że w latach 2015-2016 Facebook z premedytacją oszukiwał swoich partnerów biznesowych, pokazując wyniki wyższe o nawet 900 procent od prawdziwych. Powodowało to odpływ treści z YouTube i innych platform które to treści, zachęcone „sukcesem” Facebooka, przenosiły się na platformę Zuckerberga. Początkiem tego kłamstwa był podobno błąd w oprogramowaniu, który to błąd Facebook zdaniem Crowd Siren wykrył już w 2015 roku lecz nic z nim nie zrobił. Do tego sam FB twierdził, że wyniki były zawyżone „jedynie” o 60-80 procent.

Ech, Fejsie, Fejsie... w takich chwilach cieszę się, że prawie nie mam na tobie znajomych i z wyjątkiem pracy prawie z ciebie nie korzystam.


Vertu Aster P, czyli najnowszy luksusowy smartfon z Androidem

Rząd wesprze producentów gier, ale tylko pod warunkiem spełnienia warunków propagandowych, przepraszam, kulturowych

comments powered by Disqus