Chiński gigant będzie dystrybuował swoje urządzenia za pośrednictwem sieci offline swojego indyjskiego partnera, aby zyskać szerszy zasięg na jednym z największych rynków na świecie.
Firma poinformowała, że planowana jest stopniowa rozbudowa dziesięciu głównych indyjskich miast, w tym kluczowych rynków, takich jak np. Delhi, Bombaj, Chennai, Bangalore, Ahmedabad, Kalkuta i Jaipur.
„Planujemy skupić się na solidnej sieci dystrybucji offline, zaspokajającej potrzeby konsumentów w miejskich i wiejskich regionach kraju”. Tak się wypowiedział szef Huawei Consumer Business Group w Indiach.
Oświadczenie Sunil Joon, szefa działu strategii w Micromax, mówi, że firma „zamierza zbliżyć się o krok do rozwiązania potrzeb konsumentów dzięki innowacyjnym ofertom”.
Huawei wykorzystuje wiedzę Micromax w sprzedaży i dystrybucji w trybie offline, aby spróbować rzucić wyzwanie liderom indyjskiego rynku Samsung i Xiaomi.
Chociaż rynek online w kraju azjatyckim rośnie szybciej niż kiedykolwiek, nadal istnieje ogromny rynek offline.
Wyciekły grafiki patentu Xiaomi Mi Mix 4
Nokia 6.2, cena i specyfikacja. Zapowiada się smartfon klasy średnia niższa