Nokia planuje sprzedawać nowe produkty konsumenckie

Widzieliśmy markę Nokii na smartfonach, ale teraz firma chce rozszerzyć swoją działalność.

Firma podpisała umowę z Global Icons, przedsięwzięciem ze świata licencjonowania, które pomogłoby rozszerzyć ekspansję Nokii poza smartfony.

Obecnie marka smartfona jest własnością HMD Global, która ma prawo do badania, rozwoju, sprzedaży i sprzedaży swoich urządzeń jako Nokia.

Whitings to firma, która po raz pierwszy została przejęta przez fińskiego giganta telekomunikacyjnego, ale ostatecznie relacje się rozpadły, a teraz działa samodzielnie; OZO Audio jest teraz produktem działu AV w Oppo.

Nokia jest liderem telekomunikacyjnym na rynku anten 4G i 5G, a wraz z rozwojem łączności nowej generacji możemy zobaczyć drony i inne technologie konsumenckie.

David Williams, dyrektor zarządzający w Global Icons Europe, powiedział, że firma licencjonująca „pozwoli na angażowanie atrakcyjnych produktów marki Nokia”, dlatego czekamy, aby zobaczyć, co z tego wyjdzie.


Ghost Recon: Breakpoint wychodzi za tydzień, dziś zaś zaczynają się jej otwarte beta testy

W Australii ruszyły testy ukrycia licznika lajków na Facebooku

comments powered by Disqus