Tak przynajmniej wynika z najnowszych badań Gemius. Twierdzi ono, że w grudniu zeszłego roku więcej Polaków korzystało z tej aplikacji (służącej głównie do robienia zakupów za granicą) niż z naszego rodzimego, Polską pachnącego Allegro. Rosnąca popularność AliExpress nie jest zresztą tylko efektem świątecznych zakupów - trwa ona na tyle długo, że doprowadziła do współpracy tej firmy z dostawcą InPost.
Zdaniem Komputer Świat to młodzi konsumenci napędzają handel zagraniczny, większość malejącej liczby użytkowników Allegro to zaś osoby trochę starsze. A że to ci drudzy mają jednak zazwyczaj więcej pieniędzy to Allegro wciąż jest górą. Czas pokaże, czy AliExpress wygryzie swojego starszego konkurenta.
Porada: sugeruję wstrzymać się z zakupami z Chin. Co prawda wątpię, by chiński koronawirus był w stanie przenosić się na przedmiotach nieorganicznych, ale po co ryzykować.
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści trafiła na Nintendo Switch
Wyciekły elementy specyfikacji smartfonów Moto G8 i Moto G8 Power