Uliczne billboardy będą pokazywać reklamy zależne od marki przejeżdżających samochodów

Czego to w Rosji nie wymyślą. Startup o nazwie Synapse Labs testuje, na terenie Moskwy, nowe, „inteligentne” billboardy. Ich inteligencja polega na tym, iż wyposażone są w szybko działające kamery oraz technologię pozwalającą rozpoznawać markę przejeżdżającego samochodu. Jeśli billboardy „zauważą”, że obok nich jedzie mercedes ruskiego mafio... bogacza, wyświetli reklamę drogiego produktu; przejeżdżająca Wołga zaś wywoła najwyżej reklamę nowego worka na ziemniaki. Być może przesadzam, lecz ogólna zasada ich działania ma być właśnie taka - mają dostosowywać wyświetlaną reklamę do (domniemanego na podstawie samochodu) portfela klienta. Ciekawe.


Huawei Honor 6X jest jużdostępny w Polsce. Hurra?

Flight of the Amazon Queen. Klasyczna przygodówka obchodzi 20 urodziny i trafia do Google Play

comments powered by Disqus