Wyniki badania Digital Comsumer Survey i Accenture

Według badania przeprowadzonego wśród 28000 osób z 28 państw nawet połowa Polaków jest w stanie zmienić sieć ze względu na niezadowolenie z dotychczasowych usług.
Jednocześnie decyzję o zmianie operatora podejmujemy na podstawie bodźców emocjonalnych i skojarzeń - chętniej deklarujemy chęć przejścia do rozpoznawalnych sieci z którymi (dzięki reklamom itp.) mamy dobre skojarzenia oraz spodobały nam się oferty Xw1 gdzie za kilka usług dostajemy jedną fakturę.
Rośnie też pokolenie screenagerów dla których smartphone to nie tylko telefon ale również, albo przedewszystkim, multimedialne narzędzie. Tylko 33% ankietowanych boi się natomiast o bezpieczeństwo i prywatność średni w innych krajach wacha się dla porównania w okolicach 50%. Ale bardzo chętnie zastąpilibyśmy potwierdzenie tożsamości liginem i hasłem czytnikami biometrycznymi w urządzeniach.

Źródło: telepolis


Mamy potwierdzenie Numii N1

Giętkie telfony od Samsunga

comments powered by Disqus