Niebawem na samochodach Uber zobaczymy reklamy

O Uberze można wiele powiedzieć, ale nie to, że dobrze na siebie zarabia - firma notorycznie jest na minusie. Jedną z metod, jakimi Uber próbuje naprawić swoje kłopoty finansowe będzie umieszczanie reklam na swoich samochodach. Reklamy te będą miały formę wyświetlaczy umieszczonych na dachach pojazdów. Będą one wyświetlać treści sponsorowane dostarczane przez firmę reklamową Adomni.

Większa część floty Ubera składa się z samochodów nie należących bezpośrednio do firmy; oznacza to, że Uber będzie musiał zachęcić ich właścicieli do montowania wyświetlaczy reklamowych. Każdy ma otrzymać 300 dolarów za zamontowanie urządzenia a następnie 100 dolarów za każdy tydzień jeżdżenia z uruchomionym wyświetlaczem dłużej niż 20 godzin. Im dłużej kierowca będzie z nim jeździł, tym więcej zarobi.

Co do samych reklam, te będą ”inteligentne”; to, jakie reklamy będą wyświetlane, zależeć będzie od miejsca jazdy i pory dnia. W niektórych przypadkach mogą być zsynchronizowane z pobliskimi elektrycznymi banerami reklamowymi.

Program rozpocznie się 1 kwietnia tego roku. ”Reklamujące” samochody Uber najpierw pojawią się w trzech miastach USA. Sukces lub porażka pomysłu zadecyduje o tym, czy zostanie on wdrożony globalnie.


Przypomnienie dla fanów MCU: kiedy macie spodziewać się kolejnych filmów

Zabawkowy Baby Yoda, czyli widzimy być może najbardziej popularny merchandise Disneya

comments powered by Disqus