Kolejni reklamodawcy bojkotują Facebooka

Pepsico, Starbucks, Diageo, Levi's, Microsoft... Wszystkie te i wiele więcej firm wstrzymało wyświetlanie swoich reklam na platformie społecznościowej Zuckerberga. Jak zapewne pamiętacie, ten niemalże globalny bojkot ma związek z faktem, że Facebook nie blokuje mowy nienawiści, jeśli może na niej zarobić. Teraz bojkot rozszerzył się na kolejne firmy; z usług reklamowych FB zrezygnowały m.in. jak Adidas, BestBuy, Ford i HP.

Niestety, zdaniem banku JP Morgan, nawet bojkon przez tak liczne i tak duże korporacje nie stanowi dużego zagrożenia dla stabilności finansowej FB. Możemy tylko mieć nadzieję, że Zuckerberg uzna, że tracone pieniądze z reklam są dla niego ważniejsze, niż przyjaźń z Donaldem Trumpem.


System operacyjny Redmi 8 zaktualizowany do Androida 10. Miła niespodzianka

Ukończono budowę największego zbiornika przeciwpowodziowego w Polsce

comments powered by Disqus