Pandemia i wpływ, jaki ma na handlowe zwyczaje Polaków

Poniższe informacje pochodzą ze wspólnego raportu EY, Mastercard i Top Key.

- zmiana najczęstszego dnia robienia zakupów z soboty na poniedziałek - wykres,
- średni czas pobytu w centrach handlowych spadł z 70 minut do 45 minut, potem podskoczył do 75 minut we wrześniu,
- znaczący spadek liczby osób spędzających czas w galeriach handlowych w celach niehandlowych,
- okres lockdownu najmniej dotknął małe sklepy, najbardziej zaś galerie handlowe oferujące usługi inne niż niehandlowe,
- sklepy z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz zaliczyły w maju i czerwcu wzrost obrotów o 50 procent,
- poziom sprzedaży internetowej niemalże powrócił do poziomu sprzed lockdownu, z wyjątkiem handlu elektroniką.


Nokia planuje budowę sieci 4G. Na Księżycu

Hakerzy atakują japońskie laboratoria pracujące nad szczepionką na COVID-19. Podejrzewani, oczywiście, Chińczycy

comments powered by Disqus