”Kilka tygodni temu, wspólnie z Inspekcją Handlową, rozpoczęliśmy monitoring najpopularniejszych sklepów internetowych aby zweryfikować, czy nie oszukują oni konsumentów, wprowadzając w błąd np. co do rzeczywistego opustu cenowego. Może się zdarzyć, że któryś z przedsiębiorców będzie podnosił ceny przed wyprzedażą aby uatrakcyjnić zakup poprzez prezentację nieprawdziwej wartości obniżki ceny – tego typu działania mogą stanowić naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, dlatego już teraz konsumentom zalecamy ostrożność, zaś przedsiębiorców zachęcamy do rzetelność i uczciwości względem klientów” - Prezes UOKiK Tomasz Chróstny.
Skargi konsumentów na oszustwa w sklepach w trakcie różnego rodzaju promocji i wyprzedaży to około 10 procent nieprawidłowości, jakimi zajmuje się UoKiK.
Synoptycy zapowiadają niedaleką zimę
Total War Battles: Warhammer, czyli Total Warhammer na smartfony oficjalnie zapowiedziany