Firma Apple na czele rankingu sprzedaży smartwatchy.

Pierwszy kwartał br. zanotował liczbę 4,2 mln sprzedaży smartwatchy. Jest to liczba dwukrotnie mniejsza niż w ostatnim kwartale roku 2015. Liderem rankingu wciąż pozostaje firma Apple, której udział na rynku w ubiegłym kwartale przełożył się na 52, 4 % sprzedaży, o ok. 10 % mniej niż w ostatnim kwartale roku ubiegłego. Na drugim miejscu plasuje się Samsung, który osiągnął wynik 600 tys. sprzedanych smartwatchy. Dla porównania w ostatnim kwartale roku 2015, koreańska firma sprzedała 400 tys. zegarków z Tizenem. Pozostali producenci inteligentnych zegarków sprzedali ich łącznie 1,4 mln. a tym samym uzyskali 33% udziału na rynku.


BlackBerry zamierza się skupić na produkcji smartfonów klasy średniej.

Huawei G9 Lite oficjalnie na rynku chińskim.

comments powered by Disqus