Co za czasy, co za obyczaje... słyszałem, że Facebook kończy już prace nad swoimi własnymi programami telewizyjnymi i że mają się one pojawić w telewizji już za miesiąc. Jeśli wierzyć reporterowi który jakoby rozmawiał na ten temat z Business Insider, FB przygotowuje około dwadzieścia pięć krótkich, niskobudżetowych programów oraz kilka dłuższych i wysokobudżetowych. Portal społecznościowy Zuckerberga bawi się w telewizję z, jak zasłyszeliśmy, dwóch przyczyn; po pierwsze, aby lepiej kontrolować zawartość z jaką stykają się jego użytkownicy (nie mam pojęcia jak ma to działać. Jeśli wy coś o tym wiecie, napiszcie i olśnijcie mnie) oraz po drugie, by zainteresować sobą bogatych inwestorów - czyli chodzi o kasę, jak zawsze. Jedyne, co zasłyszeliśmy o samych programach to to, że ma się wśród nich znaleźć show o internetowych randkach. Ych... super.
Facebook vs. nielegalny content, czyli FB zatrudnia nowych moderatorów