Do 3-go listopada, daty premiery iPhone X, już tylko trzy tygodnie. Apple wykorzystuje ten czas na maksymalne rozszerzenie swojej kampanii propagandowej tzn. reklamowej. Plakaty i billboardy z najnowszym telefonem Jabłka pojawiają się w całym relatywnie cywilizowanym świecie - Japonii, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Stanach itp. Stawiane są w supermarketach, podziemnych stacjach kolejowych a czasem nawet zwyczajnie przy drogach. Telefon wyskakuje też tu i ówdzie „na żywo” - pracownicy Apple testują go w terenie i często nie mają chęci/są w stanie uniknąć ciekawości osób postronnych.
No to co, czas na hype, tak? Jeśli z jakiegoś powodu ominęły cię jak dotąd jakiekolwiek nowiny na temat iPhone X, zapraszam do odświeżenia sobie pamięci naszymi artykułami nt. tego urządzenia.
Apple i LG razem pracują nad składanym, elastycznym telefonem OLED