Kolejny dzień, kolejne oszustwo. Tym razem na muszce złodziei znajdują się klienci ING Banku Śluńskiego, tzn. Śląskiego. Przestępcy wysyłają do klientów tego banku maile, w których twierdzą, że ktoś włamał się na ich (klientów) konta bankowe; jako sposób na „odblokowanie” konta podają konieczność wejścia na podaną przezeń stronę internetową. Po wejściu na stronę o dosyć podejrzanym adresie ingbank.pl.bezpieczne.logowanie.ssl.ngbezpieczna zostaniemy poproszeni o podanie loginu i hasła do naszego konta bankowego. Po uzyskaniu ww. informacji oszuści skrzętnie czyszczą okradzione konto z pieniędzy. Do potwierdzenia „transakcji” potrzebny im jest kod wysłany na telefon SMS-em. Koniec.
Pamiętajcie, drodzy czytelnicy: bank nigdy nie poprosi was o login i pełne hasło do bankowości internetowej. Podobnie nie uczynią nigdy operatorzy sieci ani sklepy internetowe.
Promocja na Sony Xperia XZ3 ze słuchawkami. Oszczędzisz ponad tysiąc złotych