Jak podaje Alvin Liu, specjalista od UI z CD Projekt RED, Cyberpunk 2077 będzie oferował kilka różnych poziomów trudności. Te niższe będą oferowały różne ułatwienia dla gracza (krążą plotki o tzw. pistolecie smart, który będzie sam namierzał wrogów), te wyższe zaś będą podkładać graczom odpowiednie kłody pod nogi. Poziom trudności Hardcore, ten najwyższy, ma być o tyle interesujący, że wyłączy interfejs gracza - zabieg ten pozbawi gracza szeregu przydatnych w trakcie gry informacji, takich jak poziom zdrowia czy licznik amunicji, oferując w zamian większe zagrożenie i znacznie poprawioną imersję w świecie gry. Brzmi dobrze. Jeszcze lepiej brzmi wiadomość, że rolę w grze miała dostać pani Stefani Joanne Angelina Germanotta, lepiej znana jako Lady Gaga... ale ostatecznie jej nie dostała. Jedną pustą gwiazdkę popu mniej.
Premiera Cyberpunk 2077 zbliża się powoli - planowana jest na 16 kwietnia przyszłego roku.
Atak hakerski w Bułgarii przejdzie do historii jako największy w Europie