Panie i panowie, lepiej późno niż wcale: studio Take-Two Interactive oficjalnie ogłosiło istnienie czwartej części BioShock. Prace nad grą rozpoczęły się podobno już w roku 2015. Pierwsze parę lat projektu było mocno burzliwe: najpierw pracowało nad nim studio Certain Affinity, od 2016 samo Take-Two, w 2017 zaś rozpoczęto tworzenie gry od nowa, tym razem pod szyldem Cloud Chamber. Wśród jej twórców znajdują się weterani serii - dyrektor kretywny BioShock 1 i 2 Hoagy de la Plante, dyrektor artystyczny BioShock 1 i BioShock Infinite Scott Sinclair oraz drugi dyrektor artystyczny BioShock Infinite Jonathan Pelling. Można więc liczyć na to, że w BioShock 4 poczujemy się jak w domu.
Data premiery jest nieznana, jednak prace nad nią potrwają prawdopodobnie jeszcze kilka lat. Gra najprawdopodobniej wyjdzie na pecety i konsole nowej generacji.
Gwint: Kupcy Ofiru. Dodatek-niespodzianka do popularnej karcianki