Jak z pewnością możecie się domyślić, zamawianie zakupów online jest dziś jeszcze bardziej popularne niż zazwyczaj. Z tego powodu inPost zdecydował się wprowadzić udogodnienie w postaci obsługi za pomocą WhatsApp. Wystarczy wysłać wiadomość pod numer +48 722 444 000 i skontaktujemy się z działem obsługi klienta inPost; dowiemy się tam między innymi o numerze kuriera czy statusie przesyłki.
Rafał Brzoska, prezes InPost:
”Zależy nam, żeby w szczycie zapotrzebowania na usługi InPost związanym z pandemią utrzymać gwarancję dostawy D+1, dlatego apelujemy do wszystkich o jak najszybsze odbieranie swoich przesyłek z maszyn. Wierzymy, że jeszcze większe spopularyzowanie ChatBot Mata dzięki uruchomieniu nowego kanału obsługi klienta w WhatsApp przyśpieszy ten proces. Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie zwłaszcza z odbiorem w Paczkomacie, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych. Rekomendujemy także bezkontaktowy odbiór paczek kurierskich – poprośmy kuriera telefonicznie, aby zostawił paczkę pod drzwiami lub przed domem. Zrezygnowaliśmy przy tym z podpisów, a zamiast tego wprowadziliśmy kody odbioru, dzięki którym udało się wyeliminować konieczność bezpośredniego kontaktu. Dodatkowo, dzięki bezpłatnej aplikacji InPost możliwe jest mobilne otwieranie skrytki Paczkomatu – bez potrzeby dotykania panelu sterującego – co profilaktycznie zapobiega przenoszenia się wirusa”
Aplikacja do rozmów wideo Zoom oskarżana jest o bycie malware'em