Firma Samsunga zwiększyła ilość wpływów na rynku tabletów.
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez serwis ZDnet Korea Samsung posiada teraz 23% udziałów na rynku tabletów dzięki bardzo dobrej sprzedaży modeli takich jak Samsung Galaxy Tab Pro i Galaxy Note Pro, które sprzedały się w ilości 14 milionów sztuk.
Nie pozwala to jednak pokonać najlepszego gracza na rynku tabletów jakim jest Apple z ilością 30% udziałów na rynku dzięki produktom firmy Apple Ipad.
Ogromy sukces firma zawdzięcza sprzedaży różnych rodzajów tabletów których cena sprawia iż są dostępne dla każdego użytkownika.
Dzięki takim produktom jak Samsung Galaxy Tab 3 Lite, który jest modelem tańszym i dostępnym dla szerszego grona użytkowników, oraz bardziej ekskluzywne i droższe jak Galaxy Note 12.2 LTE.
Dalsze plany Samsunga mówią o większej dominacji na rynku dzięki wprowadzaniu nowszych i lepszych produktów niż Apple.
Niedługo przekonamy się ile znaczy się ta strategia i czy uda się osiągnąć upragniony cel dzięki wprowadzeniu na rynek nowej serii produktów z rodziny Samsung Galaxy Tab 4.