Firma Xiaomi chwali się kolejnymi wynikami

Dzięki swojej nietypowej i ciekawej strategii sprzedaży nazywanej "Hunger Marketing" firma Xiaomi, bije kolejne rekordy sprzedaży swoich produktów.

W Marcu pisaliśmy o niesamowitej sprzedaży 100.000 sztuk Redmi Notes, która została osiągnięta w zaledwie 34 minuty.

Tym razem firma chwali się, iż już 15 milionów ludzi złożyło przedpremierowe zamówienie na phablet tej firmy za cenę 161$.
Jest to bardzo dobra informacja dla samej firmy, jednak interpretuje ona ilość zamówienie inaczej niż większość firm.
Różnica polega na tym, że firma Xiaomi liczy wszystkie zamówienia bez względu na to czy klient wpłacił pieniądze czy nie.
Bynajmniej nie oznacza to, iż jest to jakiegoś rodzaju oszustwo po prostu, nowa firma chwali się wszystkim co ma, aby zaistnieć na rynku smartfonów i phabletów.

Dzięki takiej strategii Xiaomi pobiło już rekordy należące do firm Apple i Samsung.

Dlaczego nowy phablet jest aż tak popularny?
Sukces produktu zawdzięczany jest ciekawej specyfikacji technicznej, oraz bardzo atrakcyjnej cenie.

Specyfikacja produktu wygląda następująco:
Wyświetlacz to 5,5" ekran z rozdzielczością,720 x 1280 pikseli, procesor to ośmio-rdzeniowa jednostka o 1,7 GHz, 2 GB pamięci RAM, 16 GB pamięci wewnętrznej, 13 Mpx kamera i system Android w wersji 4.2.2.
Jak widać specyfikacja phableta jest bardzo atrakcyjna, a w połączeniu z ceną 161$ oferta staje się tylko o wiele lepsza.

Firma Xiaomi rozwija się w zaskakująco szybkim tempie i poszerza swoje wpływy na kolejne państwa takie jak Brazylia, Rosja, Indie, Indonezja, Malezja, Meksyk, Filipiny, Tajlandia, Turcja i Wietnam.

Miejmy nadzieje, iż rozwój większej ilości firm takich jak Xiaomi, wpłynie pozytywnie na rynek i rywalizacja z innymi firmami, pozwoli na tworzenie lepszych i atrakcyjniejszych ofert i produktów dla nas klientów.


Sieć Verizon obniża cenę HTC One (M8)

Firma Apple odnosi zwycięstwo w walce z Samsungiem

comments powered by Disqus