Apple Pay ma swoje pierwsze poważne problemy.
Apple Pay wystartowało w poniedziałek i już niektórzy klienci Bank of America skarżyli się na podwójne płatności dokonywane za pomocą tej usługi, jak donosi Bloomberg.
Bank of America odpowiedział, że problem jest po ich stronie i dotyczy księgowania płatności, nie samej usługi Apple Pay. Wkrótce naprawi błąd oraz zwróci nadpłaty.
Usługa Apple Pay zaczęła działać w poniedziałek po zaktualizowaniu iOS do wersji 8.1 dla iPhone'a i iPada. Apple Pay pozwala płacić właścicielom iPhone'a 6 i 6 Plus, trzymając swój telefon przy odbiorniku bliskiej komunikacji (NFC) i następnie trzeba potwierdzić transakcję odciskiem palca.
Z usługi można korzystać już w niektórych miejscach w Polsce, między innymi w McDonald's.
Nowa wersja LG G3 z ośmiordzeniowym układem LG?
iPad Air 2, benchmark ujawnił 3 rdzenie CPU i 2 GB pamięci RAM