Jak Facebook wślizguje się na chiński rynek

Portal społecznościowy Marka Zuckerberga nie cieszy się popularnością w Chinach. Tzn. może by się i nią cieszył, gdyby nie był tam zablokowany od 2009 roku. Chińskie władze nie patrzą na wolność korzystania z sieci przychylnie i blokują swoim obywatelom możliwość korzystania z wielu zagranicznych stron.

To wszystko nie przeszkadza Facebookowi próbować wrócić do chińskich łask. Jak donosi amerykański New York Times, wydana tam została właśnie aplikacja Colourful Balloons. Służy ona do dzielenia się zdjęciami i jest jakoby bardzo podobna do wykonującego podobną funkcję facebookowego Moments. Facebook nie zaprzecza ani nie potwierdza pytaniom o ewentualne powiązania z Colourful Balloons, lecz prawdopodobnym jest, że powiązania te istnieją.

Czy FB uda się powrócić na chiński rynek? Czy Balloons nie mają z tym nic wspólnego? Pożyjemy, zobaczymy.


Darmowe bonusy dla zamawiających Galaxy Note 8 przed premierą

Samsung Galaxy A5 (2016) otrzymuje sierpniową aktualizację zabezpieczeń

comments powered by Disqus