W skrócie: okazało się, że błąd w aplikacji Lime sprawiał, że aplikacja dalej pobierała pieniądze z kont niektórych klientów, nawet mimo tego, że opcja płatności automatycznej w zakładce Portfel została wyłączona. Felerna aplikacja wyposażone jest w kolejną zakładkę, zarządzanie saldem, w której także należy wyłączyć opcję płatności automatycznej: w przeciwnym razie apka dalej będzie naliczać opłaty, mimo tego, że nie jeździmy. Sytuacja została wykryta przez Jakuba Wątora z WP.pl, który zgłosił firmie usterkę. Lime natychmiast zareagowało, przepraszając i obiecując każdej poszkodowanej w ten sposób osobie zwrot pieniędzy. Jeśli tobie Lime też zassało pieniądze, wejdź na adres support-pld@limebike.zendesk.com. Tam otrzymasz zwrot straconych pieniędzy.
Zapowiedziany drugi sezon Apex Legends. Zmiany i nowinki
Samsung Galaxy Tab Active 2 właśnie aktualizowany do Androida 9 Pie