Po niespełna sześciu miesiącach na globalnym rynku firma potwierdziła, że osiągnęła ponad 15 milionów sprzedaży swojego nowego modelu.
To bardzo dobry wynik!
Osiągniecie sprzedażowe obejmuje takie modele jak Redmi Note 7 (Redmi Note 7S w Indiach), Redmi Note 7 Pro i wersję indyjską o nazwie Redmi Note 7.
Specyfikacja:
6,3-calowy ekran IPS LCD FullHD+ z mały wcięciem w kształcie kropli,
układ Snapdragon 660,
bateria 4000 mAh z funkcją szybkiego ładowania Quick Charge 4,
podwójny aparat główny z sensorem 48 Mpix.
Wczoraj Huawei chwalił się swoimi osiągami w sprzedaży telefonów, a dzisiaj Redmi. Ciekawe co będzie jutro?
Amazon ma dalekosiężny plan doprowadzenia połączenia internetowego do każdego zakątka Ziemi
Steve Wozniak, współzałożyciel Apple, zachęca do usuwania swoich kont na Facebooku