Już nawet Disney nie chce mieć nic do czynienia z Facebookiem

Krótka piłka: Disney nie będzie już reklamował usługi VOD Disney+ na Facebooku na terenie USA.

Trochę dłużej: Disney przyłącza się do akcji #StopHateForProfit, w ramach której liczne, duże i mniejsze, firmy świata zawieszają reklamowanie swoich produktów i usług na Facebooku na terenie USA bądź globalnie. Tym samym Myszka Miki dołączyła do grona, w którym znajdują się m.in. Microsoft, Verizon, Starbucks i Cola Cola. O ile Facebook może mieć większość swoich reklamowych strat w nosie, o tyle na reklamowaniu samego Disney+ platforma zarobiła w ostatnim roku 210 milionów dolarów; nawet jeśli nie jest to summa summarum wielka strata, to firma Zuckerberga z pewnością ją odczuje.

Co na to sam Zuckerberg? Oficjalnie platforma ta sprzeciwia się hejtowi, ponoć planuje też wprowadzenie zakazu reklam politycznych. Na razie są to jednak tylko słowa, a Facebook dalej idzie na rękę niektórym (ehm ehm, Trump, ehm ehm) amerykańskim politykom oraz różnym niepoprawnym politycznie ugrupowaniom.


Wczoraj ktoś odrestaurował nagranie z lądowania na księżycu, dziś inna osoba użyła AI do zremasterowania Diablo II

Jakiś madlad przeszedł Dark Souls 3 pierwszopoziomową postacią... grając za pomocą dance pada

comments powered by Disqus