Odblokowanie Samsung I9100 Galaxy S II

Dla telefonu Samsung I9100 Galaxy S II dostępne są do wyboru następujące opcje dla zdjęcia simlocka. Jeżeli nie wiesz z której opcji skorzystać, skontaktuj się z nami. Pomożemy wybrać odpowiedni produkt dla Twojego telefonu.

Wybierz sieć


ODBLOKUJ Samsung I9100 Galaxy S II

 

Co nasi klienci mówią o odblokowaniu

  • Polecam

    Paweł - 2020-12-10 08:20:22

  • Samsung Galaxy S2 blokada zdjęta. Polecam

    Krzysztof - 2019-08-05 11:24:58

  • Pełny profesjonalizm i szybkość. Polecam

    Włodzimierz - 2019-05-28 08:19:55

  • Szybko, sprawnie i profesjonalnie. Polecam.

    Włodzimierz - 2019-05-28 08:18:25

  • Szybko, sprawnie i skutecznie.

    Rafał - 2019-03-16 15:39:24

Jak wpisać kod do telefonu Samsung I9100 Galaxy S II ?

Kod odblokowujący simlocka w telefonie Samsung I9100 Galaxy S II można wpisać na trzy rożne sposoby:

Jeżeli po włożeniu obcej karty SIM (karty z innej sieci) telefon Samsung I9100 Galaxy S II wyświetli zapytanie o kod, należy:
1. Wpisać kod Unfreeze (jeżeli go otrzymałeś) i zatwierdzamy (pojawi się komunikat o niepowodzeniu)
2. Następnie wpisujemy kod NCK (Network) i zatwierdzamy
Telefon Samsung I9100 Galaxy S II jest już bez simlocka

Uwaga !!!
Mimo zablokowanego licznika telefon zawsze będzie wyświetlał prośbę o kod. Po wpisaniu poprawnego kodu pojawi się komunikat o niepowodzeniu. Dlatego wymagany jest kod Unfreeze który odblokuje licznik błędnych prób.

Kolejna metoda, jeżeli telefon nie wyświetla zapytania o kod simlocka należy:
1. Włączyć telefon I9100 Galaxy S II z obcą kartą SIM.
2. Następnie wpisać sekwencję #7465625*638*NCK# lub *#7465625*638*NCK#
Telefon jest już bez simlocka.

Metoda numer trzy w której telefon również nie wyświetla zapytania o kod simlocka należy:
1. Włączyć telefon z obcą kartą SIM.
2. Następnie wpisać poniższe sekwencje:
#0199*Unfreeze lub Defreeze#
#0111*NCK lub Network#
#0121*SCK lub Subprovider#
#0133*SPCK lub Provider#
Telefon jest już bez simlocka.

Do odblokowania telefonu Samsung I9100 Galaxy S II potrzebujemy kodu sieci NCK (network). W przypadku zablokowanego licznika prób, wymagane będzie również wpisanie kodu MCK (unfreeze).
Jeżeli nasze urządzenie ma założoną blokadę SIM-LOCK na podsieć np. Tesco lub Virgin od usunięcia zabezpieczenia należy użyć kodu SPCK (service provider).
Kod odblokowania pin karty sim sieci w telefonie Samsung I9100 Galaxy S II oznacza, że nasze urządzenie ma założoną blokadę simlock. Jest to zabezpieczenie, które zakłada operator.
W celu odblokowania telefonu Samsung I9100 Galaxy S II przejdź do listy usług odblokowania simlocka Samsung I9100 Galaxy S II
Telefon Samsung I9100 Galaxy S II posiada licznik błędnie wpisywanych kodów simlocka, w przypadku gdy wpiszemy kilkukrotnie niepoprawny kod, do odblokowania urządzenia wymagane będzie podanie najpierw kodu UNFREEZE.
Kod ten służy również do odblokowania blokady regionalnej. Urządzenie Samsung I9100 Galaxy S II kupione w jednym regionie (np. Stanach Zjednoczonych) wymaga odblokowania kodem, zanim będzie mogło współpracować z lokalnymi kartami SIM w innej części świata, np. w Europie.

Film Video Pomocy przedstawia co należy zrobić aby w łatwy i prosty sposób wprowadzić kod simlocka do telefonu I9100 Galaxy S II.

Komentarze

2020-12-10 08:20:22 Paweł

Polecam

2020-07-27 12:35:08 VICTOR

Key worked ok. Delivery took around 12 hours. Everything ok

2019-08-05 11:24:58 Krzysztof

Samsung Galaxy S2 blokada zdjęta. Polecam

2019-05-28 08:19:55 Włodzimierz

Pełny profesjonalizm i szybkość. Polecam

2019-05-28 08:18:25 Włodzimierz

Szybko, sprawnie i profesjonalnie. Polecam.

2019-03-16 15:39:24 Rafał

Szybko, sprawnie i skutecznie.

2018-08-27 21:50:31 Julia

Sprawnie szybko

2018-05-16 14:30:52 Roland

Polecam

2018-04-18 10:41:50 Endrju

Super usluga. Kody dostarczone w kwadrans. Goraco polecam

2018-04-17 20:36:23 Andrzej

Super ekspres. Kod otrzymalem w 10 min

2018-02-04 09:37:24 edward

Okazalo sie,ze telefon uszkodzony.sprawa a/a.simloka udalo sie zlamac bez problemu,ale bez efektu.pozdrawiam.edek

2017-11-09 14:12:20 Adam

Wszystko zadziałało za pierwszym razem Jestem pod wrażeniem, bo szczerze byłem lekko sceptyczny. Polecam

2017-09-29 17:25:42 Patxo

Rapido y todo correcto. Buena información e instrucciones para hacer el proceso sin ningún error. Un placer tratar con profesionales. Gracias.

2017-03-14 10:31:28 Grzegorz

Super sprawa, bez wychodzenia z domu w kilka minut mam odblokowany tel. Polecam w 100%. Naprawdę warto. Dziękuję, jeszcze wrócę do Was.

2017-02-11 13:31:48 Julian

It took a few tries but the codes sent were legit and the sim lock is now disabled.

2017-02-01 14:57:22 Michał

szybko i skutecznie w parę minut

2017-01-10 11:14:00 Andy

Hat super geklappt.

2016-12-05 12:57:01 miguel

Everything was ok

2016-10-10 11:04:17 Włodzimierz

Wszystko w najlepszym porządku. Czas oczekiwania na kod około 5 minut. Polecam.

2016-09-19 19:00:44 kawcio2000

wszystko jak na razie ok,polecam jak najbardziej i pozdrawiam